A gdyby od tego jak mocno wierzysz zależało… czy przeżyjesz? Wejdź do domu Pana Reeda i rozpocznij zabójczą grę… Oto nowatorski horror twórców serii „Ciche miejsce”, który ujawni demoniczne oblicze grającego w nim główną rolę Hugh Granta, nagrodzonego Złotym Globem za hity: „Dżentelmeni” i „Glass Onion: Film z serii ‘Na noże’”. W pozostałych rolach zobaczymy znaną z serialu „Yellowjackets” Sophie Thatcher oraz Chloe East („Fabelmanowie”). Jednym z producentów jest Jeanette Volturno, która swoje pełne grozy doświadczenia zbierała pracując przy takich produkcjach jak: „Halloween zabija”, „Uciekaj!” oraz kultowych seriach: „Noc czyszczenia”, „Paranormal Activity”, „Śmierć nadejdzie dziś”, „Naznaczony” i „Sinister”.
Dwie młode kobiety, które z potrzeby serca szerzą słowo Boże, pukają do drzwi domu Pana Reeda (Hugh Grant). Otwiera im z pozoru czarujący mężczyzna, który szybko pokazuje swoją diaboliczną naturę. Kobiety orientują się, że wszystkie wyjścia z domu zostały zamknięte, a ich podejrzany gospodarz co chwila pojawia się, aby zadać im kolejną zagadkę testującą ich wiarę. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest przetrwanie. Głosicielki wiary będą musiały wykorzystać cały swój spryt, aby uciec z domu grozy Pana Reeda.
Pokolenie Z i napędzana adrenaliną masakra w centrum handlowym, która zamieni życie młodych aktywistów w noc z piekła rodem.
Oto świeże spojrzenie na gatunek slasherów prezentowane na międzynarodowym festiwalu filmowym w Sitges oraz na Fantastic Fest 2023 w Austin w wykonaniu grupy kanadyjskich reżyserów znanych pod pseudonimem RKSS (Roadkill Superstars), którzy zaskarbili sobie serca fanów produkcją „Turbo Kid” (nagroda publiczności na festiwalu SXSW).
Grupa młodych aktywistów chowających swoją tożsamość za zwierzęcymi maskami postanawia zaprotestować przeciwko niszczeniu środowiska dewastując wnętrze centrum handlowego. Zaraz po wieczornym zamknięciu drzwi dopuszczają się wandalizmu, a wszystko to nagrywają na telefon i zamierzają opublikować w sieci. Jednak ich plan szybko kończy się niepowodzeniem, gdy okazuje się, że zostają uwięzieni wewnątrz budynku i muszą stawić czoła obłąkanemu ochroniarzowi. Pasją nocnego stróża są polowania przy użyciu prymitywnych narzędzi i teraz niestabilny psychicznie mężczyzna będzie próbował wyłapać ich wszystkich, a każda z jego kolejnych pułapek będzie bardziej wymyślna od poprzedniej. Gdy noc wypełni się przemocą i terrorem, aktywiści rozpoczną desperacką walkę o życie.
RKSS (skrót od Roadkill Superstar) to trójca scenarzystów i reżyserów, którą tworzą François Simard, Anouk Whissell i Yoannn-Karl Whissell. Ich dwa filmy, Turbo Kid i Summer of ’84 zostały zaprezentowane na ponad 100 festiwalach, w tym Sundance i zdobyły wiele nagród, takich jak nagroda publiczności na festiwalu SXSW. Z Peterem Jacksonem, Samem Raimi, Johnem Carpenterem czy nawet Stevenem Spielbergiem jako punktami odniesienia, napędzany pasją i miłością do kina, RKSS jest gotowy, aby przejść w kierunku bardziej prostego gatunku głównego nurtu.
Spowity mrokiem i wypełniony okultystycznymi zagadkami horror producentów „LALECZKI”, „SINISTERA” oraz kultowej serii „NAZNACZONY”, którego same już tylko zapowiedzi wywołują ciarki na plecach u fanów gatunku.
„KOD ZŁA” to spotkanie z najbardziej intrygującą rolą w karierze nagrodzonego Oscarem Nicolasa Cage’a („Dream scenario”, „Mandy”), u boku którego wystąpiła gwiazda świetnie przyjętego „Coś za mną chodzi” – Maika Monroe. Za scenariusz i reżyserię odpowiedzialny jest Osgood Perkins, twórca horrorów „Małgosia i Jaś” oraz „Zło we mnie”, a prywatnie syn grającego główną rolę w legendarnej „Psychozie” Alfreda Hitchcocka – Anthony’ego Perkinsa. Międzynarodowym działaniom promocyjnym filmu „Kod zła” towarzyszy wyjątkowa kampania viralowa, która przykuła uwagę fanów horrorów i spotkała się z ich bardzo dużym uznaniem.
Agentka FBI Lee Harker zostaje przydzielona do nierozwiązanej sprawy seryjnego mordercy sprzed lat. W wyniku nieoczekiwanego obrotu zdarzeń ujawnione zostają dowody okultyzmu obecne podczas dokonywania zbrodni. Harker odkrywa osobiste powiązanie z zabójcą i zrobi wszystko, aby go powstrzymać, zanim ten uderzy ponownie.
Przerażający horror, odwołujący się do jednego z największych lęków ludzkości – obezwładniającego strachu przed pająkami. W obsadzie filmu znaleźli się aktorzy znani z widowiska „Hellboy” i kultowej serii „Matriks”. Za produkcję odpowiadają twórcy świetnie przyjętych dzieł „Mandy” i „Piąty wymiar”.
„Gniazdo pająka” to mroczne i niepokojące kino, które zadowoli fanów klasycznych horrorów: „Critters”, „Mutant” i „Kleszcze” oraz przyprawi o dreszcze wszystkie osoby cierpiące na arachnofobię.
Podczas szalejącej burzy śnieżnej tajemniczy obiekt spada z nieba i przebija ścianę nowojorskiego apartamentowca. Zawiera on jajo, z którego wykluwa się nieznany gatunek pająka. Stworzenie zostaje odkryte przez dwunastoletnią Charlottę, która w tajemnicy przed rodzicami ukrywa swoje znalezisko. Dokarmiany przez nią pająk szybko rozrasta się do gigantycznych rozmiarów, a jego apetyt pozostaje nienasycony. Kiedy w budynku zaczynają ginąć zwierzęta i ludzie, Charlotta i jej bliscy stają do nierównej walki z wygłodniałą bestią. Czy mają jakiekolwiek szanse w starciu z obcą istotą, która posmakowała już krwi i ludzkiego mięsa?
Gwiazda „Wiedźmina”, odtwórczyni roli Ciri – Freya Allan w horrorze producenta kultowych przebojów: „To”, „The Ring” i „The Grudge: Klątwa”. Przerażający obraz „Dwie minuty do piekła” to mrożąca krew w żyłach opowieść o strzegącym bram piekieł demonie, który ma moc przyzywania zmarłych. Jednak paktowanie z siłami ciemności i każda chwila w towarzystwie wskrzeszonych ma swoją cenę. Biada tym, którzy złamią zasady rytuału.
Po zagadkowej śmierci ojca, którego nie widziała od lat, Iris (Freya Allan) dziedziczy stary, podupadający bar na odludziu. Pragnąc dowiedzieć się, dlaczego ojciec porzucił ją, kiedy była jeszcze dzieckiem, Iris udaje się w podróż w nieznane. Szukając prawdy, odkrywa, że opuszczony lokal kryje coś więcej niż rodzinną tajemnicę. To ciążąca nad budynkiem klątwa, która wiąże jego właściciela z pradawnym stworem, nazywanym Baghead. Ten kto wejdzie w pakt z demonem, staje się strażnikiem jego mocy, pozwalającej przywoływać zmarłych na dokładnie dwie minuty. Zafascynowana mrocznym odkryciem Iris postanawia wykorzystać talent stwora i pomagać ludziom, którzy stracili swych bliskich. Ci jednak muszą bezwzględnie przestrzegać zasad rytuału i pamiętać, że przekroczenie czasu seansu – choćby o sekundę – niesie straszliwe konsekwencje.
Kontenerowiec przewożący najniebezpieczniejszych kryminalistów zamienia się w pływające piekło, z którego nie da się uciec. „Wilcze stado” to mrożący krew w żyłach i naszpikowany akcją horror, który ani przez moment nie zwalnia tempa i nie oszczędza niczyjej wrażliwości. W obsadzie koreańskiego filmu znaleźli się m.in. gwiazda K-popu Seon In-guk, Jung So-Min („Alchemia dusz”), Gwi-hwa Choi („Zombie Express”, „Lament”) i Gwi-hwa Choi („Piraci: Ostatni królewski skarb”). Film prezentowany był na najważniejszych festiwalach światowego kina gatunkowego: Toronto International Film Festival, Fantastic Fest, L’Étrange Festival, Sitges, San Sebastian Horror & Fantasy Film Festival oraz na polskim Splat! FilmFest.
Podczas produkcji „Wilczego stada” zużyto ponad 2,5 tony sztucznej krwi, co czyni go prawdopodobnie najkrwawszym filmem, jaki zobaczycie. Reżyser podkreśla jednak, że chciał, by oprócz samej gatunkowej rozrywki w jego filmie można było znaleźć nawiązania do kolonialnej historii Korei i jej krwawej kolonizacji przez Japonię.
Grupa koreańskich skazańców na mocy ekstradycji jest transportowana z Filipin do ojczyzny. Kryminaliści z eskortującymi ich policjantami wsiadają na pokład wielkiego kontenerowca. Sytuacja wymyka się spod kontroli, a oswobodzeni bandyci zaczynają metodycznie masakrować funkcjonariuszy. Jednak ani jedni, ani drudzy nie mają pojęcia, że prawdziwe niebezpieczeństwo czyha na nich pod pokładem. Pływające piekło, z którego nie da się uciec.
Tajemnicze morderstwa, zmowa milczenia i sekrety sióstr z mrocznego zgromadzenia. Wszystko to w „Konsekracji”, uwodzącym atmosferą i suspensem horrorze sakralnym z nominowaną do Nagrody Saturna aktorką Jeną Malone (seria „Igrzyska śmierci”). Jak zaręcza serwis Movieweb.com – ten przerażający film to – „seans obowiązkowy dla każdego miłośnika kina grozy”.
Specjalistka od chorób oczu – Grace (Jena Malone) przybywa do odległego klasztoru w Szkocji, aby zbadać sprawę rzekomego samobójstwa jej młodszego brata księdza. Nie ufając raportom Kościoła, kobieta prowadzi własne śledztwo, próbując ustalić, co wydarzyło się naprawdę. Pomaga jej w tym watykański duchowny, ojciec Romero. Podczas przeszukiwania mrocznych zakątków klasztoru, dzikich klifów i smaganych wiatrem okolicznych plaż, Grace odkrywa nie tylko ślady morderstwa i świętokradztwa, ale też niepokojącą prawdę o własnej przeszłości, która wydobywa na wierzch dawno zapomnianą traumę.
Oglądaj online: Premiery CANAL+, Player, Polsat Box Go, Rakuten, Orange, Play, UPC, Multimedia Polska, Vectra, Inea, TOYA.
Psychopatyczna morderczyni o wyglądzie dziecka podszyje się pod zaginioną dziewczynkę i rozpęta piekło w domu bogatej rodziny. Oto nowy film reżysera „Demonów” i „The Boy”, który opowie o wydarzeniach poprzedzających historię z kultowego horroru „Sierota” – wybitnego dzieła nieobcego każdemu fanowi tego mrocznego gatunku. Nad pełnym napięcia i gwarantującym przerażenie na sali kinowej scenariuszem pracowali prawdziwi mistrzowie grozy, mający na swoim koncie hity: „Obecność 2”, „Obecność 3: Na rozkaz diabła” czy serialową odsłonę popularnej serii „Krzyk”. W rolach głównych zobaczymy Julię Stiles – gwiazdę serialu „Dexter” i przebojowych filmów o Jasonie Bournie, syna legendarnego Donalda Sutherlanda – Rossifa Sutherlanda oraz Isabelle Fuhrman – odtwórczynię tytułowej roli w „Sierocie” z 2009 roku.
Leena Klammer jest najgroźniejszą pacjentką w estońskim zakładzie dla obłąkanych i służby bezpieczeństwa sprawują nad nią opiekę o podwyższonym rygorze. Z pozoru sprawia jednak niewinne wrażenie, bo jej przypadłością jest wygląd małej dziewczynki mimo znacząco wyższego wieku. Leena szybko organizuje sobie niezwykle pomysłową a także bardzo krwawą i brutalną ucieczkę poza mury ośrodka. Psychopatycznej zabójczyni udaje się dostać do Ameryki, gdzie kradnie tożsamość zaginionej córki jednej z tamtejszych bogatych rodzin. Dzięki łudzącemu podobieństwu do poszukiwanej dziewczynki, z łatwością przybiera imię Esther i wkrada się w łaski gospodarzy. Nie wszyscy jednak dają się nabrać. Matka prawdziwej Esther wie, że do domu nie wkroczyła jej prawdziwa córka, tylko niebezpieczna oszustka i za wszelką cenę będzie chciała ochronić swoją rodzinę. Rozpoczyna się niebezpieczna gra, w której stawką będzie życie.
„Medium” to hipnotyzujący i trzymający w napięciu horror o opętaniu w konwencji „Blair Witch Project”. Za projekt odpowiedzialni są dwaj mistrzowie azjatyckiego kina grozy – Banjong Pisanthanakun, autor kultowego „Shutter – Widmo” oraz Na Hong-jin, reżyser fantastycznego „Lamentu”. Połączone siły obu twórców dały w efekcie niezwykle klimatyczne, mroczne i przewrotne dzieło, w sprytny sposób splatające mistykę lokalnej kultury z współczesnym przesłaniem.
Ekipa dokumentalistów podąża za Nim, szamanką zamieszkującą magiczną krainę Isan na północy Tajlandii, której siostrzenica Mink cierpi z powodu nietypowych objawów, związanych najprawdopodobniej z jej szamańskim rodowodem. Filmowcy postanawiają śledzić młodą dziewczynę w nadziei, że uchwycą proces szamańskiego przejścia na kolejne pokolenie. Tymczasem zachowanie Mink staje się coraz bardziej niepokojące.
Przerażający horror o rywalizacji w grze, w której nie ma „game over”, a każda zła decyzja grozi śmiercią. Nakręcona w scenerii autentycznego bunkra z czasów II wojny światowej, niepokojąca opowieść o mrocznej sile, która zmienia niewinną rozrywkę w krwawą jatkę, którą przetrwają nieliczni. Obraz duszny i mroczny, jak wnętrze starego schronu i przerażający, jak atak klaustrofobii. Zobacz, jeśli masz mocne nerwy i przekonaj się, jakie tajemnice kryją ciemne zakamarki betonowego piekła?
Laura (Gaia Weiss) bierze udział w niezwykłej grze, której uczestnicy są zamknięci w ogromnym, wiekowym bunkrze i wcielają się w jedynych ocalałych z nuklearnej zagłady. Kiedy w trakcie rozgrywki dochodzi do serii niewytłumaczalnych wypadków, a pomysłodawca gry znika w tajemniczych okolicznościach, organizatorzy podejmują decyzję o przerwaniu zabawy i ewakuacji. Nie wszystkim jednak udaje się uciec i za bramą bunkra pozostaje garstka uwięzionych. Gdy pozostawieni sami sobie ludzie zaczynają umierać jeden po drugim, szybko staje się jasne, że ktoś lub coś paranormalnego toczy z nimi własną, pokrętną rozgrywkę, która z godziny na godzinę zamienia się w desperacką walkę o przetrwanie.